maandag 12 maart 2018

Hallo allemaal , ben er een tijdje tussenuit geweest .
Voor echte rust laat je dan ook het internet voor wat het is maar
van tijd tot tijd wat ontspannende filmpjes op YT kijken kon ik
toch niet laten .
Het craft-virus heeft me weer te pakken en nu is het kant en alles
wat er  bij hoort .Heerlijk om in kringloopwinkels en op  rommelmarkten
te neuzen om kanten kleedjes of mooi katoen te zoeken .
Voor de eerste keer heb ik nu ook mee gedaan aan een challenge op YT omdat
ik helemaal verzot ben op het werk van "alittlechabbychic"en Jean Wragg" en nog een aantal
andere dames .
Aangezien ik dit soort kunst nog nooit gemaakt heb was het best spannend.
Ha ha de eerste poging was dus ook echt mislukt  , maar voor de tweede  had ik alles goed
voorbereid en toen lukte het wel vond ik dan :P .
Het volgende project zit al in mijn hoofd dus tot gauw en geniet van deze. :)

Bye bye :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten